Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

torsdag 22. mai 2008

Elefanter fra Thailand


 - min gode kollega Christin kom endelig hjem til kalde Norge i mai etter en lengre langtur i ulike verdensdeler utenfor Europa :) Disse nydelige elefantene fra Thailand hadde hun med seg til mæ - ho huska på at jeg liker katter og elefanter veldig godt :) Ser du babyelefanten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elefantene er kjempefine - visst kan man se den nusselige babyelefanten :-)

Anonym sa...

Stilig! Hyggelig at du satte pris på gaven!:)