Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

fredag 14. november 2008

Fredagskveldskos....


nja, æ har aldri vært den største tilhenger av festing av tråder og montering - så man kan jo lure på koførr æ la opp 200 masker på drageskjerfet - for det blir tilsammen 40 tagger à 5 masker som skal gjøres pen og pyntelig. med mine hekleferdigheter så fester æ trådene før jeg hekler rundt 1 eller 2 ganger med fastmasker (som er de eneste maskene æ kan før svigermor kommer i neste uke og skal vise meg litt andre masker). æ regne med at æ blir sittende en stund med nål og saks...

Drageskjerfet er "Dragonscarf - design Vilma Vuori 2007" , garnet er Lucca merinoull, dobbeltråd på pinner 9... Jeg har brukt ca 150 gram -  totalt veier skjerfet ca 300 gram... Garnet finner du her på MerGarn.no - en av mine favoritt nettbutikker for garn som har rask service :). 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ä e imponert! Skal bli artig å se resultatet :-) Stor klem fra storesöster

Monicas sa...

Du verden....du er god til dette du.....ha en flottings dag