Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

søndag 3. januar 2010

Kjørepose kjørepose kjørepose - hvor har du blitt av?

Ja.

Hvor er kjøreposen? Den skulle vært ferdig, framme og fiks  bruk?

Niks - det tar sin tid ... lengre enn hva opprinnelig tenkt - fordi jeg er svak og falt for fristelsen til å strikke noe annet samtidig...

Lite lurt - men veldig hyggelig :)


Forstykket er ferdig, jeg gjorde noen endringer i fht mønsteret. Jeg er kommet et godt stykke vei på bakstykket  - og det strikker jeg på innimellom annet hyggelig strikk... 

Fortsettelse følger....

(Ps - noe sier meg at den blir lang nok!)

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Fin småbarnslue nedenfor! Er det ikke rart, det der med å ville ha flere arbeider samtidig?
Jeg starter som regel et nytt hvis det blir mye telling og sånn, for jeg må jo ha et enklere hvis jeg skal se på TV eller prate! Og noen arbeider blir stadig utsatt helt til de blir glemt i en pose...

Moan sa...

Syntes den så passe ut, da jeg tenkte at "den skal sikkert toves"...
Den blir helt sikkert veldig bra til sist.. når den blir ferdig!