Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

tirsdag 24. juni 2008

Felisimapper + hva har jeg på pinnene


Egentlig skulle jeg gi bort den røde strikkemappen - men jeg syntes at uglene var så søte at den beholder jeg! og jeg har lyst på flere slike mapper - de er så kjekke til å strikketingene i - og det er lettere å holde skatollet med garn og annet ryddig. Felisi heter hun som syr disse og mappene kan jeg anbefale på det varmeste - du finner henne her: http://felisistrikker.blogs.no

På pinnene når går det i å strikke ammeinnlegg i 3 trådet lanolingarn - skal lage et par stykker som er store og varme. Deretter er det Curly Purly Soaker pattern som står for tur - bleiebukser til Lilledragen. Må bare først finne ut hva designeren mener med å strikke short row - slik at det blir fasong på buksen :) Mer om det senere!!!

Ingen kommentarer: