Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

fredag 27. juni 2008

Oppvaskkluter til Åsa



Æ var så heldig å få besøk av min gode venninne Åsa fra Kirkenes for et par helger siden - i løpet av ei helg lærte æ lage marmelade (mitt favoritt syltetøy) av appelsin, grapefrukt og lime. Åsa tryller fram til lekreste smaker i fht å marinere kjøtt og grønnsaker - så gassgrillen vår ble flittig brukt og husets mannlige element hadde ingen problem med å spise bulgursalat (virkelig snadder og sunn mat)... Dagen etter hun drog var det ned på lokal garnbutikk for et lite innkjøp og her ser dokker resultatet - 4 oppvaskkluter - i mandarin petit, vaskbar på 60 grader....

Ingen kommentarer: