Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

søndag 14. september 2008

Helt ferdig ferdig ferdig


Denne har æ blogget om før, men den har ligget i skatollet mitt og ventet på at æ skulle kvinne meg opp til å hekle (!) fastmasker rundt kantene - og det har tatt sin tid! Men i går var det bare å ta fram hekleboka med instruksjoner og illustrasjoner - er veldig fornøyd med resultatet jeg :) Sydde i knapper også! 

Hva har jeg igjen i skatollet? Joda, en sparkebukse som det må hekles fastmasker og hemper på, en djevellue som skal sys sammen og litt annet smått. Montering og siste finish tar alltid litt tid...

2 kommentarer:

Guro sa...

Velkommen i klubben, hehe.
Den ble jo riktig så fin!

Jeg har sydd igjen kilen i skrittet og pynta litt på en sparkebukse selv i dag, den har også ligget i noen uker og godgjort seg. Hvor lang tid jobben tok? En halv episode av Berlinerpoplene. :P Nå gjelder det bare å komme så langt som å blogge den ...

Mammadragen sa...

kan man skjønne at ferdiggjøring av strikkeriene våre skal ta sånn tid??? flere der ute som kjenner seg igjen???