Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

mandag 8. september 2008

Lilledragen Magnus Sovehjerte






Æ har begynt å legge guttungen ute i vogna for å sove på formiddagen. Hittils har det gått veldig bra 2 dager på rad - så det er en god start. Ikke før jeg har fått opp hele glidelåsen før Magnus sovner - og i dag sov han ute i over 4 timer - da tok vi ham opp :) Det er vel ekstra godt å sove ute i frisk luft når man ligger lunt og varmt i vinterposen man har arvet fra søskenbarnet i Tyskland :) Skulle ønske han kunne sove 4 timer i strekk i løpet av natta, men neida - han vil ha nattmat :) 

Så hva gjorde æ da imens...strikket videre på voksejakken med litt katteselskap fra Bono. Ble ferdig med bolen, nu skal æ bare hente opp masker langs halskant for å strikke hette. Vet enda ikke helt om æ egentlig blir fornøyd med resultatet, men æ blir i allefall ferdig denne uken!

4 kommentarer:

Anonym sa...

gutten sover fortsatt på hverandaen. skal vi ha noe på Kiwi idag?

Anonym sa...

jøss, den gutten ser barsk ut. faren hans må være litt av en type!!

Mammadragen sa...

joda, men faren er jo du da - så det vet du jo :)

Anonym sa...

...var det så enkelt...trodde jeg skulle herje litt som anonym skribent her i bloggen jeg....