Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

torsdag 6. november 2008

Når man gjør noe man egentlig ikke kan....



...så blir man riktig fornøyd med resultatet etter litt plunder og lett bannskap? Iallefall jeg. Våre nye spisebordstoler fra Ikea ble sørgelig fort skitten etter at husets 5 katter bruker stolene til vasking, lek og annet forefallende - og dette hadde ergret meg en stund. Jeg gidder ikke å vaske trekkene så ofte. I skapet fant jeg en duk kjøpt på Kid påsken 2008, men duken er for liten til vårt store Ikea spisebord...Duken ble klippet opp i 6 like store deler, samtlige stolplater ble skrudd av for hånd (kjære? hvor i h....har du gjort av laderen til den h.... drillen????) - noe som gav undertegnede litt kjært nødvendig armtrim :) Dog, det gikk egentlig ganske greit, stoffet ble festet med stifter og ja jeg ønsker meg en bedre stiftemaskin til at jeg skal trekke om 2 ørelappstoler og 2 puffer fra Ikea....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du har vært, stolene ble kjempefine!! Det gjorde vel godt å få trimmet skrumusklene tenker jeg ;o)

Mammadragen sa...

joda, det var god trim, en uke etter med god bruk, sitter det nye stoffet fortsatt godt på, så æ e fornøyd med resultatet :)

Anonym sa...

synes du e flink æ :)

Anonym sa...

ja, virkelig kjempeflink!