Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

torsdag 2. september 2010

...til Sixten

Hundedagene gikk til å gjøre sæ ferdig med et lite barsel sett til en supernusselig gutt som en kollega fikk i juni. Hain e et ailldeles nydelige lite vesen, og i går fikk æ overlevert settet til mamman og lille Sixten. 


Æ e fornøyd med sett sammensetninga og fargene - Ullbuksa til Drops passe godt til Nøstebarn sin Voksejakke. Æ har strikka ullbuksa noen centimeter ekstra lang i livet - det må jo ikje bli nokka gleppa kor trekk kjem inn på stumpen :)  


Æ brukte dobbel tråd Drops Alpaca og pinner 4. Buksa er strikket i 6/9 mnd og voksejakka e 0-8 måneda. Needless to say - æ digge alpakka garnet sjøl - og allerede planlagt et eget sett til Minidragen som et hentesett :) Æ skal bare strikke et sett til ei tuttenutte som kjem ut til verden i oktober/november, og ett sett til en skjønn gutt i Stavanger (må bærre finne ut kor stor gutten e nu :) ...

6 kommentarer:

Lillian sa...

Ä hadde på fölelsen at du skulle ha et nytt innlegg i kveld! Gratulerer med de fine barselklärne til han Sixten. Stor klem fra syrran

Moan sa...

Et så flott sett!
Deilige farger, syntes jeg.

Stubbetufsa sa...

Så fine babygava du har laga!
De luene mine, de er først og fremst til julemesse, men jeg selger hvis noen kommer med forespørsler!
Ha det fint, håper du ikke får for mye sjøsyke...

Hanne sa...

Det var jammen et kjempeflott sett!! Kjempefine farger!!

Komadyret sa...

Herlig sett og nydelig bukse ;)
Jeg får strikke lengre liv på buksa neste gang.......

Siren sa...

Skikkelig fint sett! Liker både jakka og buksa så godt!:) Og lykke til fremover - spennende tid. Hilsen Siren