Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

mandag 25. oktober 2010

til mamma Miranda

Æ har ei herlig venninne som e nån uka meir gravid enn mæ, æ trur terminen e i denne uka :)

D har tatt litt tid - men i morra skal æ poste pakka til Miranda med det æ har laga te "tuttinutti".





Ønske dæ en fin og trygg fødsel Miranda, glede mæ te å bli kjent med ho lille :) 

Du vil kjenne igjen Nøstebarn si Voksejakke ( i enkel Tynn alpakka fra DSA), Drops si ullbukse ( i enkel Tynn alpakka fra DSA), Hverdagskjole fra Nøstebarn ( i enkel Tynn alpakka fra DSA) og ammeinnlegge i størrelse "stort nok" i 3 tråd lanolingarn fra Askeladden. Dessuten var æ innom Smileull, ho sydde og sendte mæ en nydelig fikleklutt :) 

Æ elske farga te spe/småbarn - gjett om æ kosa æ med å strikke i jentefarga?

Nu e æ i gang med hentesett til min "Minidrage" - og hadde æ starta med blogging i dette svangersskapet, så hadde den hett "Mammahvalen" (til forskjell fra Mammadragen første gangen p ga aill halsbrannen). Hentesettet er Pickles "Melkers hentesett" i blåtoner...


5 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Du har strikka mye fint, ser jeg!
Og snart har du familieforøkelse!Du er produktiv, kan man si!
Lykke til med alt, mammadragen!

Moan sa...

Så flott gave!
Lykke til med egen forøkelse :-)

Elisabeth sa...

En fantastisk gave til en venninne. Regner med hun er glad for å ha deg som venn. Blir nok gode plagg å ha på den lille tullen hennes :)

Komadyret sa...

ÅÅÅ for noen nydelig klær. Heldigen mottaker sier bare jeg;)

Guro sa...

Næh! Vi er jammen i rute!
Grattis med minidragen, håper alt går bra.

Og halsbrann, ja. Slipper du unna det nå, altså? Det hadde vært hyggelig å slippe det med nr. 2.