Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

søndag 14. september 2008

Helt ferdig ferdig ferdig del II



Æ e i flyt med hekling... nok en sparkebukse er gjort helt ferdig, den har ligget "i skatollet med det rare i", i et par måneder - i påvente med at æ skulle hekle 2 rader med fastmasker. Endelig har jeg fikset den - er godt fornøyd med resultatet...Og siden heklenålen er godt varm  og guttungen sover ettermiddagshvilen sin - så fortsetter jeg med å hekle fastmasker på omslagsjakken også. Her har æ brukt ull/silke fra Askeladen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med heklinga, og med alt det kjempefine du har fått ferdig:-) Voksejakken var finest - eller kanskje det var han inni som bidro til det inntrykket;-)