Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

søndag 14. september 2008

Helt ferdig ferdig ferdig del III



Okei da, æ tar visst helt av med selvskrytet i dag, men hekling har ikke vært min greie. Min kjære avdøde mormor forsøkte å vise meg for 25 år siden, men det æ heklet ble det bare ball av bokstavelig talt - og siden har ikke æ vært for ivrig med heklekroken. Mormor brukte å "trøste" meg med å lage smørgrøt etterpå! Dog, hun hadde ikke vært for imponert over at æ heklet på en søndag - men men...hun hadde nok vært fornøyd med resultatet likevel. Nu skal æ bruke resten av kvelden til å hekle fastemasker på 2 Nøstebarntrøyer + amming - begge ting like trivelig!

1 kommentar:

Monstermønster sa...

Hørs ut som mine besteforeldre, vi lengtet etter strikketøyet på søndager, men de mente det var jobb, og det gjør man ikke på hviledager. Men såpass respekt hadde vi at vi kunne la være de få søndagene i sommerferien vi var på besøk. Men irriterende var det! Husker det innmari godt..

Så utrolig mye du har laget i det siste! Imponert, jeg fikk ikke gjort særlig rett etter fødselen.