Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

søndag 14. september 2008

Helt ferdig ferdig ferdig IV


Nu skal æ la heklenåla hvile, endelig blei æ helt ferdig med aillt som har ligget på vent i skatollet - og æ har den reinaste samvittigheten til å begyinne på et nytt prosjekt! Til og med husets mannlige element syntes at heklakanten på trøyene vart fine!!! Æ e mektig imponert over at han så det var en forskjell - hihihihihi!!! Kanskje fordi han var i greit humør over at Rosenborg klarte uavgjort mot Fredrikstad?

1 kommentar:

Anonym sa...

Så utrolig mye fint babytøy du strikker! Fant bloggen din hos Fuglemamma og nå har jeg lagt den til på Bloglines ;) Gleder meg til å følge deg videre....