Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

lørdag 3. januar 2009

Stæsjet fra 2008...




Det sies at et bilde kan si mer en 1000 ord... vel, kremt - dette er heile garnherligheta  mi  - innkjøpt i 2008. Husets mann hadde ingen kommentar, utover at han syntes det kanskje var lite lurt å la garnet ligge på stuebordet over lengre tid - da det kunne friste husets katter. I går kveld gikk jeg gjennom alt (ikke alfabetisk) - fordi jeg skal legge det inn som Stash på Ravelry. Husets mann lurte på hvor mange kilometer tråd det var. Det gidder jeg ikke å regne ut, han skal få det i kilo!!!   I alt: 11 682 kilogram...


9 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Hjelpe meg. Har du hatt varetelling? Jeg har nok minst like mye garn, men heldigvis ingen mann lenger som kan mene noe som helst om mine stoffer, mine garnkasser og alt det andre jeg bruker penger på. Jeg har tenkt å gå sist hjem fra denne festen. Vertinnen har kanskje lagt seg, men vi henger med, vi!

Anonym sa...

Amazing amount of threads!

Cloudberry sa...

Mye lekkert garn der!
God helg :)

Stubbetufsa sa...

Hei, Mammadragen! Din samfylking hilser deg! No har æ sedd igjænna heile bloggen din, og æ fikk sånt sårt hjerte. Du skjønne, vi hadde to skjønne katter, mor og sønn, svart og hvit silkepels på mor, svart silkepels på sønn. I vår gikk dem ut i lag, sønnen kjekk og bråvoksen, og dem kom aldri hjem igjen. Vi trur jo det kan ha vært gaupe, eller kanskje mårhund, som er sett i området, eller i verste fall bjørn, som også er kommet til området. Fy søren!
No går vi bare og kik etter annonser på kattonga, derfor lage æ katteseng... Dokkers katte e så fin, og æ likte å lese om dæmmes personligheter!

Guro sa...

Mmmm, yarn. *sikle som Homer Simpson*

2008s fristelser blir 2009s gleder. Kos deg masse, og riktig godt nytt år!

Stubbetufsa sa...

Takk for hilsen, Mammadragen! Klem fra mæ!

Lappesola sa...

Imponerende garnlager.
Og knallfin meitai.
Hilsen Sol

Pinneguri sa...

Oj, det var en del. Men jeg er ikke sikker på om det er mindre hos meg, våger bare ikke regne på det ...
Bare spør meg om vottene når det blir aktuelt. Jeg regner med at det er fletta det gjelder?

Magaki sa...

Det er et flott lager du har. Mye siklegarn der :)