Om meg

Bildet mitt
Mamman til Magnus, matmor til Opus, Anton og Muffins. Strikker hovedsaklig til Magnus og til Minidragen i magen og litt til andre... Henter masse inspirasjon fra mine medbloggere :) A blog mainly about knitting, cats and other fun creative projects. Your are more than welcome to have a "looksy" :)

tirsdag 19. mai 2009

Mammadragen har gjort noe hun ikke kan igjen!!!

Æ har hekla ei rund fillerye - inspirert av gjenbruksboka til Gregersen (Nøstebarn dama!). Æ har et iskaldt karnappgulv (uansett årstid) og flere fleece pledd som ikke fungerte som pledd for oss... Oppklippinga gikk heilt greit, men det tok vel et par kjedelige TV-fotballkamper (min kjæres last) og litt til - men ferdig blei æ :) 


Min eminente svigermor Klara instruerte i fht hvordan forstå oppskrifta og utføring av de ulike heklemaskene, samt hvordan øke - ikke øke i rundene...  - du trodde vel egentlig ikke at æ kunne hekle sånn uten videre???  


Heklenåla var nr 12 og rya var ferdig på under ei uke. For å være heilt ærlig... æ e fornøyd med resultatet :)

Once again I´ve done something completely different... New beginners´luck? 

1 kommentar:

Lillian sa...

Dette ble et riktig fint teppe! Du er bare kjempeflink! Stor klem fra storesöster med bare tommeltotter i håndarbeid